شرکت پالایش نفت تبریز تندیس سه ستاره اولین جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار را کسب کرد

شرکت پالایش نفت تبریز، لوح و نشان ویژه این جشنواره را با امضای دکتر احمد شریعت‌زاده رئیس فراکسیون پاسخگویی ادوار مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

در این مراسم که در محل مرکز همایشهای بین المللی رایزن وبا حضور مدیران برخی دستگاه‌های دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی برگزار شد ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند. 

در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب متخصصین در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف‌کننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژی‌های سازمان به‌منظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت.